Få succes med dit abonnement


Kan du genkende det her?

 
  1. Du vil gerne have flere tilmeldinger, for at øge omsætningen i din abonnementsforretning
  2. Du vil gerne bruge sociale medier i din markedsføring, men ved ikke hvor du skal starte
  3. Du kender eller har hørt om influencer marketing, men er i tvivl om, hvorvidt det kan gavne din forretning

Så skal du downloade din gratis guide!

 
Guiden er baseret på en kvalitativ undersøgelse og tager udgangspunkt i de udfordringer, som mange abonnementsforretninger står overfor.

Dette er guiden til, hvordan du tilgår de største udfordringer, som din abonnementsforretning står overfor, når det kommer til markedsføring på de sociale medier.

Vil du høre endnu mere?

Du får muligheden for at høre vores podcast, som omhandler, hvorfor du skal bruge influencer marketing til din abonnementsforretning.

Du vil få indsigt i det økonomiske aspekt af influencer marketing  og hvordan du udarbejder din egen kampagne. 

Du vil høre historier fra både abonnementskunder, influencers og andre abonnementsforretninger, der allerede benytter sig af influencer marketing.

Vores podcast er til dig, som ønsker at øge din abonnementsforretnings omsætning ved hjælp af influencer marketing. 

Om Inmix

Inmix er et af de første bureauer i Danmark, der begyndte at fokusere på mikro influencer marketing på Instagram. Med vores netværk af +2.000 influencers er vi blandt de bedste i branchen til at opbygge stærk samarbejder med troværdige og autentiske influencers, der ikke tyr til at købe følgere. Vores mission er at udskifte traditionel marketing med engagerende og autentisk indhold én kampagne ad gangen.

Find os her

Inmix ApS
Peder Skrams Gade 17, 4. Sal, 1054 København K
Phone: + 45 26 15 08 02
Email: fnk@inmix.dk

Vores Kampagner

I Inmix har vi udført mange succesfulde kampagner for en bred skare af danske og internationale virksomheder. Her er to succesfulde kampagner, som vi i Inmix er stolte af. 

I sommeren 2020 udførte vi en særdeles succesfuld kampagne med måltidskonceptet HelloFresh. Kampagnen inkluderede 34 influencers fordelt i hele Danmark, der tilsammen delte over 100 posts og stories på Instagram. Influencerne solgte måltidskasser for mere end 120.000 danske kroner. 

I december 2020 startede vi en to måneders kampagne for Nextory. Her delte 30 influencers over 500 stories på Instagram, hvor de delte anbefalinger og positive oplevelser med Nextorys univers. 

Hvad siger andre?

"Inmix har været til kæmpe hjælp for os og vores synlighed! Vi føler os taget ved hånden gennem hele processen, hvilket har givet og en enorm tryghed, når vi skulle til at lave vores egne kampagner. Vi vil helt sikkert anbefale Inmix til andre, der vil i gang med influencer marketing!"
Simon Aspman Wraae
LETZ LEATHER
"Frederik har givet os alt viden og værktøjet til at kunne bruge influencer marketing som en vigtig del af vores markedsføring. Nu har vi lært at styre vores influencer marketing helt selv, og vi har derved kunne booste vores salg en del. Frederik og hans team får en kæmpe anbefaling herfra!"
Benjamin Frederiksen
World in Wood
"Jeg deltog i efteråret 2020 og har været yderst tilfreds. Louis Burger fik alle de nødvendige værktøjer, som vi havde brug for til at starte den første influencerkampagne op. Snart er vi klar til at gå i gang med en ny kampagne, og den føler jeg mig helt klar til takket være Inmix."
Trine Berg
Louis Burger