Skab succesfulde influencerkampagner


Kan du genkende det her?

  1. Du vil gerne øge væksten i din virksomhed og have flere følgere på Instagram eller TikTok.
  2. Du vil ikke spilde tid på at lave indhold til marketing, som er tidskrævende og ikke sikrer et afkast.
  3. Du ved, at influencer marketing kan hjælpe din virksomhed, men du ved ikke, hvordan du får succes.

Så skal du downloade vores gratis framework!

Hvem har skrevet guiden?


Hej! Jeg er Frederik, Inmix’ CEO & Founder. 

Jeg startede Inmix tilbage i januar 2018. Siden da har jeg gennemført flere hundrede succesfulde kampagner for store og små virksomheder i Danmark og udlandet. Jeg elsker influencer marketing, og jeg elsker at lære fra mig! 

Jeg vil dele ud af det, som jeg er bedst til, så du helt gratis kan sætte gang i væksten i din virksomhed med influencer marketing.  

Vil du lære endnu mere?


Så kan du få en personlig gennemgang af hele vores influencer marketing strategi på kun 60 minutter. 

Jeg har lavet et gratis webinar, som er skræddersyet til dig, der vil have en personlig gennemgang af hele vores influencer marketing framework. 

Her deler jeg erfaringer fra vores egne kampagner og gør det nemt for dig at komme i gang med din egen kampagne. 

Om Inmix

Inmix er et af de første bureauer i Danmark, der begyndte at fokusere på mikro influencer marketing på Instagram. Med vores netværk af +3.000 influencers er vi blandt de bedste i branchen til at opbygge stærk samarbejder med troværdige og autentiske influencers, der ikke tyr til at købe følgere. Vores mission er at udskifte traditionel marketing med engagerende og autentisk indhold én kampagne ad gangen.

Find os her

Inmix ApS
Peder Skrams Gade 17A st. th. 1054 København K
Phone: + 45 26 15 08 02
Email: fnk@inmix.dk

I Inmix har vi udført mange succesfulde kampagner for både danske og internationale virksomheder. Her er to succesfulde kampagner, som vi i Inmix er stolte af. 

Vores kampagner

Vi udførte en særdeles succesfuld kampagne med måltidskonceptet HelloFresh. Kampagnen inkluderede 34 influencers fordelt i hele Danmark, der tilsammen delte over 100 posts og stories på Instagram. Influencerne solgte måltidskasser for mere end 120.000 danske kroner. 

Vi har udført en kampagne for Elgiganten i forbindelse med den asiatiske mærkedag “Singles Day”. Her delte 20 influencers i alt 166 stories på Instagram med humoristiske budskaber, der satte ny fokus på kædens mange gode tilbud. 

Hvad siger andre?

"Inmix har været til kæmpe hjælp for os og vores synlighed! Vi føler os taget ved hånden gennem hele processen, hvilket har givet og en enorm tryghed, når vi skulle til at lave vores egne kampagner. Vi vil helt sikkert anbefale Inmix til andre, der vil i gang med influencer marketing!"
Simon Aspman Wraae
LETZ LEATHER
"Frederik har givet os alt viden og værktøjet til at kunne bruge influencer marketing som en vigtig del af vores markedsføring. Nu har vi lært at styre vores influencer marketing helt selv, og vi har derved kunne booste vores salg en del. Frederik og hans team får en kæmpe anbefaling herfra!"
Benjamin Frederiksen
World in Wood
da_DKDK