Den nye dreng i klassen

EN PODCAST OM INFLUENCER MARKETING

Her finder du alle podcastens afsnit, som du kan lytte til lige når det passer dig. God fornøjelse!

Afsnit 1) Fortiden er fremtidens markedsføring!

 
I dette afsnit vil du blandt andet høre om influencer marketing, som er en digitalisering af verdens ældste – og bedste – reklameform: mund-til-mund og høre om hvordan du kan bruge influencer marketing, til at optimere din markedsføring. Vidste du, at 79% af virksomheder, der har samarbejdet med mikro influencers, mener at samarbejdet har boostet deres brand?

Afsnit 2) Abonnementsforretningers muligheder med Rista som gæst!

 

I dette afsnit møder du abonnementsforretningen Rista, som netop har brugt influencers, som en del af deres strategi. De fortæller om hvorfor de har valgt at bruge influencers, deres udfordringer og hvordan det har skabt værdi for deres forretning. 

Afsnit 3) Mere for pengene!

 

I dette afsnit får du indsigt i, hvad influencer marketing koster, og hvad du kan få for de penge du investerer i influencer marketing. Jeg kan love dig, at det er værdiskabende på mere end én måde! 

Afsnit 4) Hvad er det egentlig influencers kan?

 

I dette afsnit, møder du Nathalie, som selv følger en masse influencers på Instagram. Hun vil dele sine oplevelser med influencer marketing, og fortælle om hvad det er hun synes, at influencers giver hende. Hun mener blandt andet, at hun har venskabelige relationer til de influencers hun følger og ser det derfor ikke som reklame, men mere som anbefalinger, når de reklamerer for produkter. 

Afsnit 5) Bag om Influencer Marketing

 

I dette afsnit, møder du influenceren Benjamin Danni Papp. Vi snakker blandt andet om, hvilke typer mennesker influencers egentlig er, hvordan de bruger deres platforme til at reklamere for produkter, hvilket slags forhold de har til deres følgere og hvordan influencers kan skabe værdi for netop din forretning!

Afsnit 6) How-To: Mund-til-Mund
Verdens Ældste Reklameform

I dette afsnit får du en masse tips og tricks. Jeg vil bl.a. snakke om, hvordan du bruger din Instagram mest optimalt. Husker du eksempelvis at bruge hashtags? Jeg vil også fortælle dig om, hvilke overvejelser du skal gøre dig, før du går i gang med din kampagne.

Afsnit 7) Hvordan skruer man en kampagne sammen?

 

I dette afsnit, vil jeg fortælle dig om en konkret kampagne og dens forløb fra start til slut. Vi har nemlig lige kørt en spændende kampagne for lydbogsuniverset Nextory, som tilbyder lydbøger på abonnement. Jeg vil blandt andet komme ind på hvordan vi udviklede kampagnen, i samarbejde med Nextory, og hvordan vi fik forhandlet en no-cure-no-pay aftale med influencerne. 

Afsnit 8) Nu er du klædt på!

I dette afsnit, samler vi nogle af alle de guldkorn og pointer fra de tidligere afsnit, som er vigtigst for dig at huske på og gøre dig overvejelser omkring, når du selv skal i gang med influencer marketing. Fedt ikke?

Så læn dig tilbage og nyd det sidste afsnit af vores podcast serie: Den nye dreng i klassen – En podcast om influencer marketing.  

Tak fordi du lyttede med!

Jeg håber, at du har fået glæde af podcasten.

Nu føler du dig forhåbentlig godt klædt på til at tackle dine udfordringer med din markedsføring.  

Er du klar til at starte din næste influencer kampagne? 

Så står jeg klar til at hjælpe dig videre herfra!

Hvad siger andre?

"Forløbet med Inmix gav alle nødvendige kompetencer, der skulle til, for at bygge en professionel kampagne op. De ydede ikke kun en god service, men gjorde dét ekstra, som gjorde at vi var klædt godt på til at lancere vores influencer kampagne. Jeg kan til enhver tid anbefale Inmix."
Kristine Bennigsen
Hjerteforeningen
"Frederik og Inmix var med til at skabe overblik, handlinger og resultater. Vi har lært, hvordan man håndterer influencer marketing kampagner på egen hånd. Det var helt klart en fantastisk at oplevelse at få Inmix' hjælp og ikke sidste gang, at vi tager kontakt til Inmix."
Alexander Tvede-Jensen
Cévie
"Da jeg skulle arbejde med influencer marketing for første gang, var Inmix det helt rigtige valg for os! Frederik var med igennem hele processen. Det gav en kæmpe tryghed og det var med til at give os mere blod på tanden og gå videre med influencer marketing i vores virksomhed."
Nanna Landrok
Gran Living

Om Inmix

Inmix er et af de første bureauer i Danmark, der begyndte at fokusere på mikro influencer marketing på Instagram. Med vores netværk af +2.000 influencers er vi blandt de bedste i branchen til at opbygge stærke samarbejder med troværdige og autentiske influencers, der ikke tyr til at købe følgere. Vores mission er at udskifte traditionel marketing med engagerende og autentisk indhold én kampagne ad gangen.

Find os her

Inmix ApS
Peder Skrams Gade 17, 4. Sal. 1054 København
Phone: + 45 26 15 08 02
Email: fnk@inmix.dk

en_GBEN