Vi har kun plads til 25 deltagere på forløbet. Udfyld formularen, inden der ikke er flere pladser.
Når du bestiller, så reserverer du en plads og bliver kontaktet til en uforpligtende samtale.
Hej! Jeg er Frederik, Inmix’ CEO & Founder.
Jeg startede Inmix tilbage i januar 2018. Siden da har jeg gennemført over 100 succesfulde kampagner for store og små virksomheder i Danmark og udlandet.
På dette forløb vil du få personlig sparring med mig. Vi kan mødes på mit kontor i København, online eller over telefonen. Jeg er dedikeret til at skabe vækst i din virksomhed!
Bare rolig! Du er ikke tvunget til noget, når du tilmelder dig vores Influencer Kickstart forløb.
Jeg vil gerne være sikker på, at forløbet er det helt rette for dig. Derfor kontakter jeg dig altid til en uforpligtende snak om forløbet og din opstart, inden du binder dig til noget.
Hvis du udfylder formularen ovenfor i dag, så låser du tilbudsprisen og reserverer en plads, inden det er for sent.
Inmix var et af de første bureauer i Danmark, der begyndte at fokusere på mikro influencer marketing på Instagram. Med vores netværk af +2.000 influencers er vi blandt de bedste i branchen til at opbygge stærke samarbejder med troværdige influencers, der ikke tyr til at købe følgere. Vores mission er at udskifte traditionel marketing med engagerende og autentisk indhold én kampagne ad gange.
Inmix ApS
Peder Skrams Gade 17, 4. Sal. 1054 København K
Phone: + 45 26 15 08 02
Email: fnk@inmix.dk
I Inmix har vi udført mange succesfulde kampagner for en bred skare af danske og internationale virksomheder. Her er to succesfulde kampagner, som vi er specielt stolte af.
I sommeren 2020, udførte vi en særdeles succesfuld kampagne med måltidskonceptet HelloFresh. Kampagnen inkluderede 34 influencers fordelt i hele Danmark, der tilsammen delte over 100 billeder og videoer. Kampagnen endte med at omsætte for ca. 120.000 kroner.
I november 2019 udførte vi en kampagne for Elgiganten i forbindelse med den asiatiske mærkedag “Singles Day”. Her delte 20 influencers i alt 166 historier med humoristiske budskaber, der satte ny fokus på kædens mange gode tilbud.