Hvad kan Inmix tilbyde

Vi tror på, at en succesfuld influencerkampagne kun kan skabes i samarbejde med kunden.  Vi lytter til vores kunders behov, ønsker og målgruppe og så skræddersyer vi en detaljeret kampagneplan specielt til dem. For os handler det ikke om at sælge en skabelon eller model, men derimod om at skabe en løsning, der favner unikke behov. For vi er selvfølgelig klar over, at alle kunder er forskellige og har forskellige behov.

Over tiden har vi skabt en stor intern database med både danske og internationale influencers. Det gør det sikkert for jer at samarbejde med os, fordi vores database kun indeholder de bedste og mest troværdige influencers. Under eksekveringen af kampagnen står vi for kommunikation og monitorering, men det er altid jer, der har det sidste ord. I kan altid afslå de kandidater, som vi præsenterer jer for og I godkender hvert eneste skridt af kampagnen. Vi holder jer løbende opdateret og I er altid velkomne til at komme med ændringer, for vores opgave er selvfølgelig at løse jeres udfordringer.

Kampagne for @swapfietsdk

Er du nysgerrig på de resultater, som influencer marketing kan skabe for din virksomhed? Prøv vores Resultatberegner i bunden af siden, så udregner vi dine forventede kampagneresultater, og sender dem til dig på mail helt gratis.

Sådan finder vi de bedste repræsentanter

Vi finder de bedste repræsentanter til jeres virksomhed ved hjælp af vores datadrevne analysesystemer. Systemerne gør det muligt at analysere de respektive influencers og deres følgerskarer. Vi måler ud fra forskellige faktorer, og har altid jeres behov og ønsker in mente.

Kønsfordeling

Vi måler kønsfordelingen for influencerens følgere. Således kan vi identificere profiler, hvor majoriteten af følgernene har det køn, der matcher jeres målgruppe.

Alder

For at kunne ramme den ønskede målgruppe undersøger vi, hvilke aldersgrupper influenceren appellerer mest til. 

Lokation

Vi undersøger hvor influencerens følgerne er placeret geografisk. Dermed kan vi finde influencers, som har mange følgere i det område, som I vil fokusere på. 

Interesser

Vi analyserer følgernes interesser. Derfor kan vi udvælge influencers, hvis følgere viser interesse for den type produkt eller ydelse, som I vil promovere.

Full service influencer marketing​

Identificer

Ved at kombinere viden og erfaring med branchens mest avancerede analysesoftware kan vi identificere de mikro influencers, som matcher jeres målgruppe.

Faciliter

Vi faciliterer samarbejdet med influencerne og sørger for, at kampagnen eksekveres som aftalt. Vi ønsker at skabe et stærkt samarbejde, som kommer både virksomhed og influencer til gode.

Analyser

Vi har øje for vores kunders behov. For at kvalitetssikre kampagnen foretager vi løbende analyser, så vi altid kan garantere, at kampagnens resultater lever op til jeres målsætninger.

Rapporter

Når kampagnen er afsluttet leverer vi en komplet rapport, der samler det indhold, influencerne har skabt i forbindelse med kampagnen. Her vil du få et konkret overblik over kampagnens resultater.

Kampagne for @shiseido

Du må bruge indholdet

Du har ret til at bruge det indhold som influencerne deler på sociale medier i forbindelse med en kampagne for din virksomhed. Ved at etablere kampagnen i samarbejde med Inmix, får du stærkt visuelt indhold tilsendt, som vil skabe yderligere værdi for din virksomhed. Vi inkluderer alt indholdet som influencerne producerer – og rettighederne til at bruge det – i prisen for kampagnen.

Influencer Resultatberegner

Vi ved at vores kunders behov er meget forskellige, og derfor skræddersyer vi alle kampagner efter jeres individuelle ønsker og behov. Hvis du gerne vil have et bud på, hvordan din kampagne kunne se ud, og hvilke resultater du kan forvente, så prøv vores resultatberegner nedenfor. Den tager blot 2-3 minutter at udfylde. 

Her kan du angive, hvilke ønsker du har til en potentiel kampagne, som eksempelvis hvilken platform du ønsker at den er aktiv på, hvor mange influencers du gerne vil aktivere og hvilket budget du ønsker at bruge på kampagnen. Du vil derefter få tilsendt et bud på, hvilke resultater du kan forvente i din influencerkampagne.