Kan du genkende det her?

 

  1. Du vil gerne vækste omsætningen i din virksomhed og have flere følgere på Instagram.
  2. Du vil ikke spilde tid på at lave indhold til marketing, der er tidskrævende og ikke sikrer et afkast.
  3. Du ved at influencer marketing kan hjælpe din virksomhed, men du ved ikke, hvor du skal starte.

Så har jeg løsningen til dig...

 

Du kan alliere dig med influencers på de sociale medier, der vil elske at optage videoer, tage billeder og skrive tekster om din virksomhed.

Influencerne deler indholdet på deres egne profiler og rammer tusinder i din målgruppe. Samtidig må du benytte indholdet i dine egne annoncer.

Jeg vil vise dig, hvordan du skaber din egen succesfulde influencer marketing kampagne fra A-Z ud fra vores framework.

Alt du skal investere, er en time af din tid.

Din underviser


Jeg er Inmix’ CEO og founder, Frederik Nikolai Kruchov. Jeg startede Inmix tilbage i Januar 2018.  Jeg har specialiseret mig inden for mikro influencer marketing, og har haft over 100 gennemførte kampagner siden Inmix startede.

Jeg vil dele ud af det, som jeg er god til, så du helt gratis kan sætte gang i omsætningen i din
virksomhed.

Lyder det som noget for dig?


Tilmeld dig mit online webinar, så viser jeg dig, hvordan du skaber din egen influencer marketing kampagne, så du får så meget trafik fra personlige anbefalinger, at du næsten ikke kan følge med!

Om Inmix

Inmix er et marketingsbureau, som specialiserer sig i mikro influencer kampagner. Vi vil gerne opbygge stærke samarbejder mellem virksomheder og troværdige influencers, som ikke tyr til at købe følgere. Samtidig vil vi gerne være med til at udskifte den traditionelle marketing med engagerende og autentisk indhold én kampagne ad gangen.

Find os her

Inmix Agency
Nansensgade 19, 4. Sal. 1366 København K
Phone: + 45 26 15 08 02
Email: info@inmix.dk

Inmix har arbejdet med en flere forskellige brands, der alle står for noget forskelligt. Her er to successfulde cases, som vi hos Inmix er stolte af at kunne have været samarbejdspartnere på. 

Vores kampagner

I sommeren 2020, lavede vi et samarbejde med måltidskassevirksomheden HelloFresh, der inkluderede 30 influencers rundt i Danmark. Kampagnen endte med at omsætte for 120.000 kr.

I forbindelse med skokæden, Deichmanns, 29. butiksåbning i 2019, samarbejdede vi med 5 influencers, der tilsammen delte 35 stykker autentisk indhold, der i alt nåede ud til 28.648 unikke Instagram brugere. 

Hvad siger andre?

" Forløbet med Inmix gav alle nødvendige kompetencer, der skulle til, for at bygge en professionel kampagne op. De ydede ikke kun en god service, men gjorde dét ekstra, som gjorde at vi var klædt godt på til at lancere vores influencer kampagne. Jeg kan til enhver tid anbefale Inmix. "
Kristine Bennigsen
Hjerteforeningen
" Frederik og Inmix var med til at skabe overblik, handlinger og resultater. Vi har lært, hvordan man håndterer influencer marketing kampagner på egen hånd. Det var helt klart en fantastisk at oplevelse at få Inmix' hjælp og ikke sidste gang, at vi tager kontakt til Inmix. "
Alexander Tvede-Jensen
Cévie
" Da jeg skulle arbejde med influencer marketing for første gang, var Inmix det helt rigtige valg for os! Frederik var med igennem hele processen. Det gav en kæmpe tryghed og det var med til at give os mere blod på tanden og gå videre med influencer marketing i vores virksomhed. "
Nanna Landrok
ATYM
da_DKDK
da_DKDK en_GBEN