Download e-bogen, og bliv klogere på

3 Strategier til Influencer Marketing i 2024

JA TAK! SEND E-BOGEN

Hvem har skrevet e-bogen?


Hej! Jeg er Frederik, CEO & Founder af Inmix. 

Jeg startede Inmix tilbage i januar 2018. Siden da har jeg sammen med mit team gennemført flere hundrede succesfulde influencerkampagner for store og små virksomheder i Danmark og udlandet.

Det er en branche, der udvikler sig med lynets hastighed, og det elsker jeg!  Udover det, elsker jeg at lære fra mig – derfor har jeg skrevet denne e-bog.

Jeg vil gerne dele ud af det, som jeg er bedst til, så du helt gratis kan få indblik i, hvad der rører sig i influencer marketing i 2024.

Vores kampagner

I Inmix har vi udført mange succesfulde kampagner for en bred skare af danske og internationale virksomheder. Her er nogle succesfulde kampagner, som vi er specielt stolte af. 

LEGO House

Siden sommeren 2021 har vi været så heldige at have et fast samarbejde med LEGO House. Vi har sendt en lang række dygtige influencers afsted for at vise deres spændende univers frem.

Le Creuset

Vi har gennem de seneste år lavet en række kampagner for Le Creuset, der med deres ikoniske og eksklusive produktserie altid kan genkendes.

DYMO

I forbindelse med lanceringen af DYMO’s nye LetraTag® 200B var målet med samarbejdet at booste lanceringen på tværs af Europa - hele 11 lande, faktisk!

Hvad mener vores kunder?

“Inmix har af flere omgange hjulpet os med at promovere vores spilserier HINT og BEZZERWIZZER i både Norge, Sverige og Danmark gennem veludførte influencerkampagner.

Vi har altid mødt god service og professionalisme fra Inmix’ side. Det meget kompetente team har forstået og imødekommet vores behov og sammensat kampagner, der har genereret succesfulde resultater for Bezzerwizzer Studio.”
BEZZERWIZZER Studio
“Vi prøvede et samarbejde af med Inmix ifm. en støbejernskampagne. Inmix var gode til at spore sig ind på, hvad vi gerne ville med kampagnen, de fandt nogle dygtige, passende profiler til samarbejdet og de var med os igennem hele forløbet fra start til slut. Det betød selvsagt, at vi igen gik til dem, da vi et halvt år senere igen ville lave en mikro influencer kampagne: Her var der tale om et helt anderledes produkt og en helt anden influencerprofil, vi var på udkig efter – men vi fik stadig samme høje niveau og service fra Inmix.”
Le Creuset