Content Creation

Et samarbejde med fokus på indhold

Vi sikrer kvaliteten - hele vejen igennem

1

Vi laver en skræddersyet strategi for content creation, der passer til virksomhedens aktuelle behov – inden for aftalt budget.

2

Vi står for at:

  • Finde og onboarde creators
  • Facilitere samarbejdet
  • Der bliver skabt det aftale content i rette formater, kvalitet og udtryk
  • Evaluere afslutningsvist

3

Alt content leveres i vores Content Library, hvor du nemt og overskueligt kan tilgå det. Indholdet kan her tagges og søges i på tværs af creators og kampagner – også efter endt samarbejde. 

Læs mere om Content Library her →

1

Vi laver en skræddersyet strategi for content creation, der passer til virksomhedens aktuelle behov – inden for aftalt budget.

2

Vi står for at:

  • Finde og onboarde creators
  • Facilitere samarbejdet
  • Der bliver skabt det aftale content i rette formater, kvalitet og udtryk
  • Evaluere afslutningsvist

3

Alt content leveres i vores Content Library, hvor du nemt og overskueligt kan tilgå det. Indholdet kan her tagges og søges i på tværs af creators og kampagner – også efter endt samarbejde. 

Læs mere om Content Library her →

Hvorfor Content Creation?

Vi kan ikke komme uden om, at godt content er vejen frem, når det handler om at fange forbrugernes opmærksomhed.

Derfor er et content creation-samarbejde en rigtig god mulighed, hvis ikke din virksomhed er interesseret i en influencerkampagne. Her får du produceret indhold inden for aftalte rammer – dog uden, at influencerne deler det på deres egne profiler.

Det er en udfordring for mange virksomheder at producere fangende og relevant indhold – især at gøre det kontinuerligt.

Det koster tid og kreativ energi, der for de fleste er bedre brugt på andre ting, og derfor kan det være svært at prioritere ressourcerne.

Ved at outsource denne disciplin får du nyt, varieret indhold, der er rettet mod din målgruppe.

 

Grundet influenceres indgående målgruppekendskab, performer deres indhold generelt godt i videre markedsføring.

Derfor giver det rigtig god mening at bruge dem som content creators, hvor de producerer det aftalte indhold, uden at dele det på egne profiler.

Denne type content indgår naturligt i det feed, der scrolles i – fx ved betalt annoncering på Instagram – og derfor fremstår det troværdigt.

Et par opklarende spørgsmål?

Når vi skal finde creators til et samarbejde er kravene lidt anderledes end når vi skal finde influencers. Grunden til dette er, at indholdet ikke skal deles på creatorens egen profil, og derfor er visse faktorer mindre betydningsfulde – såsom antal følgere.

Ved udvælgelse af creators, ligger vi især vægt på: 

  • Kvalitet af indhold 
  • Æstetik med fokus på virksomhedens brandæstetik
  • Målgruppe

Virksomheden får naturligvis mulighed for at godkende/afvise listen med de profiler, vi matcher til det pågældende samarbejde. 

Creatorsne bliver informeret om samarbejdets retningslinjer, inden de takker ja, så vi er sikre på, at der er forståelse for opgavens rammer.  

Prisen afhænger først og fremmest af dit budget. 

Det er selvfølgelig ikke et særlig konkret svar, men sagen er den, at vi planlægger en kampagne på baggrund af det budget, du kommer med.

Ud fra de behov, din virksomhed har, kommer vi med et oplæg til, hvordan vi bedst imødekommer det inden for det afsatte budget. 

En pris kan altså ligge et sted mellem DKK 15.000-1.500.000+

Hvis du er interesseret i at høre, hvad vi kan tilbyde inden for dit budget, er du altid velkommen til at kontakte os.

Nysgerrig?

Er du nysgerrig på, hvilke resultater, influencer marketing kan skabe for din virksomhed?

Prøv vores Resultatberegner i bunden af siden. Så udregner vi dine forventede kampagneresultater, og sender dem til dig på mail – gratis og uforpligtende.

Skab stabilitet i dit årshjul med...

Langvarigt Samarbejde

Ved at lave et samarbejde med en langsigtet strategi, kan vi tilpasse flowet af aktiveringer til virksomhedens behov gennem året. 

Et langvarigt samarbejde kan inkludere alle vores øvrige services. 

Resultatberegner

Vi ved, at vores kunders behov er meget forskellige, og derfor skræddersyer vi alle kampagner efter jeres aktuelle ønsker og behov.

Er du interesseret i et bud på, hvordan en kampagne kan se ud for din virksomhed, og hvilke resultater du kan forvente? Så prøv vores resultatberegner – den tager blot 2-3 minutter at udfylde. 

På baggrund af dine ønsker til en potentiel kampagne, sender vi dig et estimat på, hvilke resultater du kan forvente i din influencerkampagne. Det er gratis og uforpligtende.

Resultatberegner