Influencer hos Inmix
Influencer marketing og content creation med fokus på autenticitet, troværdighed og professionalisme
Hvorfor blive influencer hos Inmix?
- Vi samarbejder med nogle superfede brands, der forstår værdien i at arbejde med influencers!
- Vi laver hele tiden nye samarbejder, og lægger meget energi i at matche de rigtige influencers med de rigtige kampagner. På den måde kan vi bedst sikre autenticitet og troværdighed for begge parter 💜
- Vi arbejder professionelt fra start til slut, og sørger for, at vi sammen når godt i mål. Vores Campaign Managers står klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål til et samarbejde.
Vi vil ikke begrænse din frihed!
Som influencer og creator hos Inmix er du velkommen til at samarbejde med andre.
Det betyder, at vi ikke laver eksklusive aftaler, og du kan derfor samarbejde med andre bureauer eller brands, hvis du har lyst til det.
Så længe du overholder retningslinjerne for de samarbejder, du takker ja til, er vi glade.
Vores forventninger til dig
1
Du har 1.000 – 20.000 følgere på sociale medier, men er selvfølgelig også velkommen, hvis du har flere. Du har naturligvis ikke købt dine følgere.
2
Du har en visuelt stærk og engagerende profil og går ikke på kompromis med dit indhold. Vi vægter troværdighed og autenticitet enormt højt.
3
Du kan til enhver tid takke nej til et samarbejde. Vi forventer, at du kun siger ja til kampagner, som du kan stå inde for.
1
Du har 1.000 – 20.000 følgere på sociale medier, men er selvfølgelig også velkommen, hvis du har flere. Du har naturligvis ikke købt dine følgere.
2
Du har en visuelt stærk og engagerende profil og går ikke på kompromis med dit indhold. Vi vægter troværdighed og autenticitet enormt højt.
3
Du kan til enhver tid takke nej til et samarbejde. Vi forventer, at du kun siger ja til kampagner, som du kan stå inde for.
Troværdighed og autenticitet
Vi lægger stor vægt på at samarbejde med troværdige og autentiske profiler, der kan skabe engagerende og inspirerende indhold til vores kunder.
Netop derfor er det ikke et krav, at du skal have mange tusinde følgere. Derimod er det vigtigt, at du har en stærk relation til dine følgere, og kan lave indhold, der fanger deres opmærksomhed.
Vores udvælgelsesproces
Når vi skal finde influencers til en ny kampagne, søger vi altid i vores interne database først.
Vi laver også organiske søgninger, men der er større sandsynlighed for, at du bliver matchet med en kampagne, hvis du tilmelder dig i vores database på forhånd.
Vi matcher den enkelte profil med den aktuelle kampagne og virksomhed. Da vi vægter troværdighed og autencitet meget højt, kontakter vi dig kun, hvis vi mener at der er et match mellem dig og virksomheden i forhold til kampagnens budskab og målgruppe.
Du er aldrig forpligtet til at sige ja til et samarbejde. Det er vigtigt, at du kun siger ja til et samarbejde, hvis du selv mener, at du kan stå inde for kampagnen og har lyst til at deltage.
Både du og virksomheden skal synes, at det er et godt match. Derfor er du først sikret en plads, når virksomheden har godkendt din profil, og vi har sendt dig en endelig bekræftelse på samarbejdet.
Når samarbejdet er gensidigt bekræftet, bliver du onboardet til kampagnen, og vi er klar til at gå i gang!
Du vil være i kontakt med Inmix’s Campaign Manager gennem kampagneperioden, og sammen kommer vi godt i mål.
Sammen når vi i mål
Som influencer hos Inmix står du aldrig alene.
Hvis vi ser et brand-match, modtager du et detaljeret brief med retningslinjer og information om kampagnen, så du kan vurdere, om du har lyst til at deltage.
Gennem kampagneprocessen er du i kontakt med Inmix’s Campaign Manager, der holder styr på kampagnen, skal godkende dit content og står klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål.
Tilmeld dig her
Klik på knappen her, og tilmeld dig gennem vores sign-up-side som influencer hos Inmix!