Tilmeld dig som influencer

Vi har et stærkt netværk af mere end 2.000 danske og internationale influencers, som vi altid ønsker at udvide. Vi er altid på jagt efter influencers, der kan kreere engagerende og inspirerende indhold på de sociale medier. Men hvad kræver det for at blive influencer hos Inmix?

Du har 1.000 – 20.000 følgere på sociale medier. Du er dog mere end velkommen til at tilmelde dig hvis du har færre eller flere.

Du har en stærk visuel profil og ikke går på kompromis med dit indhold. Vi vægter troværdighed og autencitet enormt højt.

Du tyr ikke til at købe følgere, og du ved hvordan engagerende og visuelt indhold skabes.

Du kan til enhver tid sige nej til et samarbejde. Vi forventer at du kun siger ja til kampagner, som du kan stå inde for.

@mariamorell for DAY ET

Hvorfor blive influencer hos Inmix?

Vi får løbende kampagner ind, men kan ikke altid tilbyde dig en kampagne. Vi mener at der skal være et godt match mellem influencer og virksomhed, inden samarbejdet giver mening. Hvis vi mener, at er et match, så vil du modtage et detaljeret brief med nærmere retningslinjer og information.

Du kan til enhver tid takke nej til et samarbejde, hvis du ikke mener, at det matcher din profil. Der er ingen tvang til at lave samarbejder, og vi tilbyder kun kampagner, hvor vi mener, at du vil være en stærk repræsentant, men i sidste ende er det op til dig.

Ved at tilmelde dig som influencer hos Inmix binder du dig aldrig til noget. Vi vil ikke begrænse din frihed, hvilket betyder, at hvis du modtager andre tilbud end vores, så er du mere end velkommen til at takke ja. Vi har ingen eksklusive aftaler, men har en række retningslinjer for at deltage i vores kampagner. Hos os har du stor bevægelsesfrihed.

Vores udvælgelsesproces

identificer

Tilmelding

Når vi får nye kampagner ind, så gennemgår vi først vores interne database. Hvis du tilmelder dig databasen, så vil der være større sandsynelighed for, at vi matcher dig til kampagnerne. Vi udfører også organiske søgninger, men det er et krav, at du tilmelder dig vores database når du deltager i en kampagne med os.

faciliteter

Match

Hvis vi mener, at din profil matcher med en kampagne, så sender vi dig en besked eller mail. Vi vægter troværdighed og autencitet meget højt. Vi kontakter dig derfor kun, hvis vi mener at der er et match mellem dig og virksomheden i forhold til målgruppe og budskab.

statistik

Accepter

Du er aldrig forpligtet til at sige ja til kampagner. Vi giver dig altid et tilbud om, at blive indsendt som kandidat, men du er i din fulde ret til at afslå. Selvom vi mener at der er et match, så skal du selv kunne stå inde for kampagnen.

rapport2

Godkendelse

Hvis du vælger at acceptere kampagnen, så vil du blive indsendt som kandidat til virksomheden. Vi kan ikke garantere din deltagelse før vi har fået en godkendelse fra virksomheden. Vi mener, at kampagnen skal skabes i samarbejde mellem influencer og virksomhed, hvilket betyder, at begge parter skal give deres godkendelse.

kontrol

Ekskvering

Hvis virksomheden vælger at godkende dig som kandidat, så sender vi en mail med nærmere information. Den skal vi bede dig om at godkende, så vi ved at du stadig er interesseret i kampagnen. Så snart alt er faldet på plads, så er du parat til at eksekvere kampagnen og dele dit kreative og autentiske indhold.

Vi er med dig hele vejen

Som influencer hos Inmix står du aldrig alene. Du er mere end velkommen til at kontakte os vedrørende indsigt i din data eller eventuelle spørgsmål. Vi hjælper dig gerne med at tage din profil til næste niveau.

Tilmelding

Vi søger altid nye troværdige og autentiske influencers til vores interne database. Ved tilmelding har du større chance for at blive matchet med en virksomhed.

Ved at tilmelde dig som influencer accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser. Udfyld formularen og du er et skridt tættere på et nyt stærkt samarbejde.

I mellemtiden kan du se hvilke kampagner vi tidligere har lavet.

Er du på udkig efter samarbejder med caféer og restauranter? Mingo faciliterer samarbejder mellem caféer og influencers, så du kan kombinere dit næste café besøg med et nyt samarbejde.