Kampagnen løb fra februar-april 2023 på både Instagram og TikTok. Ved at bruge begge kanaler, havde vi mulighed for også at ramme det yngre publikum, som er meget aktive på TikTok 🎉
I udvælgelsen var det vigtigt at finde influencers med lokalt tilhørsforhold, da vi skulle ramme en målgruppe tæt på Glostrup.
Influencerne blev aktiveret for en måned af gangen, dog med mulighed for fortsættelse resten af perioden, hvis de performede godt og selv havde lyst til et videre samarbejde.
For at sikre autentisk indhold, fik influencerne mulighed for at udforske og sætte fokus på lige netop det, som de syntes var fedt ved Glostrup Shoppingcenter. Det var vigtigt, at de hyggede sig med at lave indholdet 🎢
De skulle altså promovere Glostrup Shoppingcenter gennem personlige anbefalinger fra centeret, ved at fortælle deres følgere om centerets mange butikker, deres spændende aktiviteter og tilbud – for både børn og voksne 🎈