Glostrup Shoppingcenter er et butikscenter i hjertet af Glostrup, som tilbyder et bredt udvalg af butikker. Faktisk mere end 50 spændende forretninger!

Vi har har siden 2021 lavet hele 5 kampagner med Glostrup Shoppingcenter  🚀

Kampagnens Formål

I denne kampagne fra  starten af 2023 ønskede Glostrup Shoppingcenter at sætte fokus på centerets brede udvalg af butikker og de mange spændende aktiviteter, som centeret afholder løbende. 

Afsluttende nøgletal

ENGAGEMENTS

41.253

Engagement rate

6,94%

Unikke visninger 

481.176

Content

12 IG posts, 80 IG stories & 6 TikTok-videoer

Løsning

Kampagnen løb fra februar-april 2023 på både Instagram og TikTok. Ved at bruge begge kanaler, havde vi mulighed for også at ramme det yngre publikum, som er meget aktive på TikTok 🎉

I udvælgelsen var det vigtigt at finde influencers med lokalt tilhørsforhold, da vi skulle ramme en målgruppe tæt på Glostrup.

Influencerne blev aktiveret for en måned af gangen, dog med mulighed for fortsættelse resten af perioden, hvis de performede godt og selv havde lyst til et videre samarbejde.

For at sikre autentisk indhold, fik influencerne mulighed for at udforske og sætte fokus på lige netop det, som de syntes var fedt ved Glostrup Shoppingcenter. Det var vigtigt, at de hyggede sig med at lave indholdet 🎢 

De skulle altså promovere Glostrup Shoppingcenter gennem personlige anbefalinger fra centeret, ved at fortælle deres følgere om centerets mange butikker, deres spændende aktiviteter og tilbud – for både børn og voksne 🎈

Resultat

Der blev i alt aktiveret 4 dygtige influencers, som tilsammen havde 137.924 følgere. De delte hele 98 “stykker” content, nemlig: 

🎨 12 posts på Instagram
🎥 80 stories på Instagram 
🎞️ 6 videoer på TikTok

Dette resulterede i et reach på hele 481.176 unikke visninger, og gav i alt 41.253 engagements fra følgerne.

Det var både vi og Glostrup Shoppingcenter meget tilfredse med, og vi ser frem til det fortsatte samarbejde 💜

Målgruppe

Land

Danmark (92,87%)

Kønsfordeling

Kvinder (60%)
Mænd (33%)

Alder

18-35 år

KANALER

Instagram (75%)
TikTok (25%)