Cphbusiness

Cphbusiness er danmarks største erhvervsakademi og er en uddannelsesinstitution, som udbyder både danske og internationale videregående uddannelser inden for mange forskellige felter. Deres uddannelser er fleksible og skabt til at skabe værdi for både de studerende og erhvervslivet, da uddannelsen både kan studeres på fuldtid og deltid.

Formål

Formålet med kampagnen var at sætte fokus på deres institutioner og i særdeleshed deres Åbent Hus arrangementer og ansøgningsfrister. Influencerne skulle dele indhold, som var troværdigt og i øjenhøjde med deres målgruppe.

Løsning

Det var et krav fra Cphbusiness’ side, at de deltagende influencer var nuværende eller tidligere studerende på en af deres uddannelsesinstitutioner. De ville gerne sætte mere fokus på deres forskellige uddannelsesmuligheder, og derfor var det nødvendigt, at de deltagende influencers allerede havde et indgående kendskab til Cphbusiness. Den personlige historiefortælling var omdrejningspunktet for kampagnen, så de deltagende influencers skulle ikke kun dele praktisk information, men også fortælle deres egen erfaring og oplevelse med Cphbusiness. Vi har indgået et kontinuerligt samarbejde med Cphbusiness, hvor hver kampagne løsning hedder 4 – 5 influencers, som minimum skal dele 1 post og 2 stories eller 4 informative billedsekvenser.

Resultat

Resultaterne ændres fra kampagne til kampagne. Seneste resultater vises nedenfor.

Målgruppe

Land

kommer snart

By

kommer snart

Alder

kommer snart

Kønsfordeling

kommer snart

Afsluttende resultater 

Engagement

857

Reach

6.809

Impressions

10.267