Hvorfor Inmix?

Skrevet af Karoline Vestergaard Rasmussen og Nathalie Jensen

Hos Inmix er vi specialiseret i at udarbejde skræddersyede løsninger til dig og din virksomhed, uanset hvilken branche I befinder jer i og hvilke produkter I tilbyder jeres kunder. Vores målsætning er, at tilbyde den bedste service til vores kunder, så vi sammen når i mål med at skabe resultater, som giver mening for jer og jeres virksomhed. 

Hos Inmix arbejder vi sammen med en bred vifte af virksomheder. Vi har på nuværende tidspunkt lavet kampagner for virksomheder, som blandt andet Le Creuset, BEZZERWIZZER Studio og Lego House. Men hvordan sikrer vi, hos Inmix, at vores kunder får det maksimale ud af en influencer kampagne og sikrer vi os, at den strategi, som ligger bag kampagnen, passer til netop dem?

Hos Inmix tror vi på, at de bedste resultater skabes sammen med dig og din virksomhed. Forinden opstarten af et potentielt samarbejde er det derfor vigtigt for os, at vi sætter os ned sammen og tager en snak om, hvilke behov netop I har. På den måde kan vi nemlig bedre skræddersy en unik løsning til jer, som tager højde for jeres målgruppe og de ønsker, som I har til en kampagne og dens resultater. Vi tror ikke på standardiserede skabeloner, for vi ved at alle kunder og deres behov er forskellige. Derfor sørger vi også altid for at matche influencers til den enkelte kampagne. På denne måde sikrer vi os, at de influencers, som aktiveres i forbindelse med jeres kampagne, understøtter jeres virksomhed og de målsætninger, som I har.

Influencer marketing kan bruges til meget mere end fysiske produkter! 

Som tidligere nævnt bestræber vi os altid på at opfylde virksomheders behov på bedste vis. Efter vores indledende snak tager vi altid et kig på netop jeres branche og de udfordringer, som der måske er at finde der. Nu forholder det sig heldigvis sådan, at vi efterhånden har arbejdet sammen med mange forskellige virksomheder, hvilket gør, at vi har et godt kendskab, på tværs af forskellige brancher. Vi har arbejdet med alt fra fashion brands, til brætspilsvirksomheder, uddannelsesinstitutioner, oplevelsessteder og abonnementsforretninger. Dette betyder også, at vi har en solid erfaring med at skabe kampagner for mange forskellige typer af produkter og services samt oplevelser og events. Vores kampagner tæller blandt andet awareness kampagner for cykelbrandet Swapfiets, I ved, de ikoniske cykler med det blå hjul? Awareness kampagner for det nyåbnede UMEUS på Amager og i Nordhavn, som tilbyder attraktive studieboliger. Lanceringskampagner for flere af BEZZERWIZZER Studios spil og flere kampagner for Cphbusiness, som har haft til formål, at få folk til at komme til deres åbent hus arrangementer gennem tiden. Disse virksomheder befinder sig i vidt forskellige brancher og udbyder fysiske produkter eller serviceydelser, der skal reklameres for gennem vidt forskellige kampagner. En nystartet virksomhed kan have brug for at opnå en større kendskabsgrad eller få skabt mere aktivitet på deres hjemmeside. En større virksomhed, som har været på markedet i længere tid, kan have brug for hjælp til at reklamere for et nyt produkt eller re-brande et andet. 

Så ønsker jeres virksomhed at integrere influencer marketing, som en del af jeres marketing strategi, så er vi sikre på, at vi kan sammensætte en kampagne, som imødekommer netop jeres behov. Hos Inmix gør vi meget for at sikre os, at influencerne når ud til den helt rigtige målgruppe. Det gør vi gennem detaljerede screeninger af den enkelte influencer og dennes profil og den følgerskare, som vedkommende taler til. Efter en afsluttet kampagne har vi også adgang til en rig mængde data, som gør det muligt at måle, hvorvidt samarbejdet har været succesfuldt, i forhold til hvilken målgruppe der har interageret med influenceren, i forbindelse med kampagnens content.

Lad os lige tage et eksempel: 

I februar måned 2022 indgik vi et spændende samarbejde med den nystartede danske virksomhed Woodstein, som tilbyder bæredygtigt trælegetøj til børn i alderen 8-12. I denne kampagne var formålet at generere salg og skabe mere trafik til Woodsteins hjemmeside. I casen var det rigtig vigtigt, for virksomheden, at de deltagende influencers deler familierelateret content. Det var nemlig vigtigt for kunden at produktet blev fremvist i autentiske familiesituationer, hvor leg og hygge var omdrejningspunktet. Derfor sørgede vi selvfølgelig for at aktivere 12 dygtige influencers, som for det første havde børn i denne aldersgruppe og som talte til et segment, der havde det samme. Da vi efter kampagnens afslutning kiggede på dens resultater var det tydeligt for os, at vi havde lykkedes med netop dette. Woodstein ønskede at komme ud til folk mellem 30-50 årige, som enten havde børn eller børnebørn i alderen 8-12. Derfor var vi også enormt glade for at se, at hele 73% af influencernes følgere var mellem 25-54 år. Derudover genererede de 12 deltagende influencers et reach på hele 38.810 og sørgede for 219 unikke kliks, til Woodsteins hjemmeside, på blot 14 dage! Det flotte resultat har også gjort at Woodstein efterfølgende henvendt sig til os for at fortsætte samarbejdet, hvilket vi selvfølgelig er enormt glade for! 

Hvis du selv går rundt og overvejer, hvorvidt dig og din virksomhed kan få noget ud af at inkludere influencer marketing, som en del af jeres marketings strategi, så får du her 3 gode grunde til, hvorfor Inmix måske skal hjælpe jer og jeres virksomhed med dette:

  1. Vi tilbyder altid unikke løsninger til vores kunder. Hos os er der ingen standard model for kampagner. Jovist, vi trækker da på tidligere kampagner og samarbejder og lader os inspirere af dem, men hver enkelt kunde er sikret en skræddersyet løsning, som understøtter netop deres virksomhed og dens behov. Det er noget vi sætter en dyd i!
  2. Vi udvælger altid influencers til den enkelte kampagne. Vi hiver ikke standard lister op af lommen, men kigger i stedet på den enkelte kundes behov og finder influencers, som matcher netop dem og deres virksomhed perfekt!
  3. Vi er med hele vejen! Hos os har kunderne altid en personlig influencer manager tilknyttet undervejs i samarbejdet. Det er noget vi tilbyder, for at sikre os, at vores kunder altid er opdaterede på kampagnen undervejs. Det er nemlig vigtigt for os, at sikre gennemsigtighed og lade kunden være involveret i hele processen. 

Men hvad siger vores kunder? Ja det er egentlig et godt spørgsmål. Lad os tage et kig: 

Vi prøvede et samarbejde af med Inmix ifm. en støbejernskampagne. Inmix var gode til at spore sig ind på, hvad vi gerne ville med kampagnen, de fandt nogle dygtige, passende profiler til samarbejdet og de var med os igennem hele forløbet fra start til slut. Det betød selvsagt, at vi igen gik til dem, da vi et halvt år senere igen ville lave en mikro influencer kampagne: Her var der tale om et helt anderledes produkt og en helt anden influencerprofil, vi var på udkig efter – men vi fik stadig samme høje niveau og service fra Inmix.” 

– Morten Brockmeyer, Marketing Coordinator, Le Creuset.

Og det er netop vores kunder, som giver os blod på tanden, for det er dem der gør at vores arbejde er så sjovt. Vi forsøger altid at forbedre og udvikle os, så vi kan blive ved med at tilbyde den service til virksomheder, som vi er så stolte af. Er du mon blevet mere nysgerrig på, hvilke services Inmix tilbyder? Så kunne du jo tage et kig på vores blogindlæg “Vores udvalg af kampagner!”

inmix2