Nextory kampagne

Skrevet af Nathalie Jensen

Vi har netop afsluttet en succesfuld kampagne for Nextory, som vi har haft et samarbejde med de seneste måneder. Den vil vi gerne fremhæve her, da den har været en kæmpe succes, som der er kommet enormt positive resultater ud af!

Da vi først indledte samarbejdet besluttede vi os for, at det gav god mening, at fokusere på familie segmentet, da Nextory gerne ville sætte særligt fokus på deres familieabonnement. Der kan nemlig være hele 4 brugere tilknyttet en konto og der er yderligere mulighed for, at lave separate børneprofiler. Det overordnede formål med kampagnen var, for det første, at generere flere tilmeldinger, til deres fantastiske streamingtjeneste af lyd- og e-bøger. Men også at skabe en større kendskabsgrad til Nextory, som startede tilbage i 2013 og sidenhen har givet rigtig mange mennesker mulighed for at læse bøger, hvor som helst og når som helst.

Dette har vi gjort i samarbejde med nogle af vores dygtigste influencers, som har formået at sprede budskabet om den fantastiske tjeneste som Nextory tilbyder. Normalt tilbyder Nextory de første 30 dage gratis til nye kunder, men Nextory var her så generøse, at give vores influencers muligheden for, at tilbyde deres følgere hele 45 dage gratis abonnement i stedet. 

Vi har i denne kampagne samarbejdet med over 30 dygtige og talentfulde influencers, som vi mente var et perfekt match med Nextorys målgruppe og de har alle klaret det super godt.

Den første del af kampagnen startede d. 1. december, hvor vores talentfulde influencers fra begyndelsen delte spændende anbefalinger af bøger med deres følgere og opfordrede dem til at gøre brug af Nextorys lydbogsunivers, midt i den magiske juletid. De 45 dages gratis prøveperiode blev hurtigt en målbar succes, så både vores influencers, team Nextory og team Inmix gik på juleferie med et smil på læberne og glædede os allerede til at skulle i gang med januar måned og alt hvad den bød på! I kampagnens anden del fokuserede influencerne på vintertiden og dét at hygge indendøre. Vi vil gerne, igen, rose dem, for den fantastiske storytelling de leverede, som var både autentisk og inspirerende!

Vi har undervejs sørget for at motivere dem, både ved at give dem løbende updates på antal tilmeldinger og sendt dem anbefalinger til bøger og indhold, som de kunne tage udgangspunkt i. Denne idéudveksling imellem Inmix teamet og influencerne har været enormt givende og styrket samarbejdet og sikret at influencerne fortsat havde lyst til at dele indhold på livet løs. Denne kontinuerlighed har skabt et værdifuldt kendskab til Nextory og deres tjeneste. Det har nemlig været tydeligt for os, at influencerne var super engagerede og gjorde sig rigtig umage med deres content, hvilket selvfølgelig kunne ses på antallet af tilmeldinger. Mange af dem har primært gjort brug af tale stories, hvilket er noget som vi ved performer super godt, når det handler om at skabe salg. 

Den stærke indsats fra vores influencers betød da også, at Nextory valgte at forlænge kampagnen, så vi kunne køre videre i februar, hvor en del af vores influencers fik muligheden for at fortsætte og skabe endnu flere nye tilmeldinger. 

Alt i alt har vi formået, at generere 7.177 klik til Nextorys lydbogsunivers, i løbet af bare tre måneder. Det er et resultat som både vi – og vores samarbejdspartner Nextory – er meget tilfredse med! 

Vi har været ekstremt glade for samarbejdet med Nextory, som har gavnet begge parter i høj grad og vi ser frem til flere fremtidige og succesfulde kampagner!

inmix2