BEZZERWIZZER Studio er et dansk firma, der siden 2006 har produceret sjove quiz-spil, som er kendt over hele Europa. Blandt deres spil finder man BEZZERWIZZER, HINT, BEZZERWIZZER Timeline og HINT Junior. 

Fælles for alle deres spil ligger der en vision om at forene folk og skabe rum til nærvær og sjov 🫶

Kampagnens Formål

Vi har været så heldige at have et samarbejde med BEZZERWIZZER Studio siden 2020, hvor vi lavede vores første kampagne for dem. Det er sidenhen blevet til mange flere, som har foregået i både Danmark, Sverige og Norge. Kampagnerne har været centreret omkring forskellige spil fra gang til gang.

I slutningen af 2022 afsluttede vi endnu en succesfuld kampagne, som var rettet mod et øget salg af deres spil over julen. Kampagnen skulle sætte fokus på deres brede udvalg af spil under både BEZZERWIZZER- og HINT-brandsne 🎲

BEZZERWIZZER ville gerne have promoveret spillene i Sverige og Norge, for at øge kendskabsgraden.

Afsluttende nøgletal

ENGAGEMENTS

8.382

Engagement rate

4,5%

Unikke visninger 

185.279

Content

10 posts & 112 stories

Løsning

Kampagnen kørte i to spor, da det både var spil fra HINT og BEZZERWIZZER, der skulle promoveres. 

Vi fandt nogle dygtige influencers fra både Sverige og Norge, for at dække begge markeder. Vi fokuserede på to forskellige typer af profiler: 

👪 family influencers, der skulle spille med deres børn
🤸 unge, der skulle spille med deres venner

Alle influencers fik tilsendt et bundle af tre spil (nogle fik tre fra HINT, andre tre fra BEZZERWIZZER), og skulle i løbet af kampagnen udvælge deres personlige favorit. 

I løbet af kampagnen, der løb fra slut november til start januar, skulle influencerne dele 3 storylines og en reel. På den måde fik de god mulighed for at vise spillet i brug, så følgerne kunne fornemme spillets dynamik og hvor sjovt det er 🎉

Influencerne kunne selv vælge, hvordan de ville vise spillet frem, og hvilke af de tre spil de ville fremhæve mest, men det var inkluderet i briefet, at de skulle lave både meningsmåling og quizz med deres følgere i løbet af kampagnen. På den måde sikrede vi også en god engagement 🎯

Resultat

I kampagnen deltog i alt 11 dygtige influencers, hvoraf 5 var fra Sverige og 6 var fra Norge.

De delte i alt 10 reels og 112 stories. BEZZERWIZZER fik dermed adgang til i alt 122 forskellige filer med indhold fra influencerne, som de bagefter kunne bruge i andre marketingaktiviteter.

Influencerne nåede rigtig langt ud inden for den ønskede målgruppe, og gav et flot resultat på 185.279 unikke visninger i alt 💫

Målgruppe nået

Land

Sverige
Norge

Alder

18 – 45 år

Kønsfordeling

Kvinder (67%)
Mænd (14%)