Kampagnen kørte i to spor, da det både var spil fra HINT og BEZZERWIZZER, der skulle promoveres.
Vi fandt nogle dygtige influencers fra både Sverige og Norge, for at dække begge markeder. Vi fokuserede på to forskellige typer af profiler:
👪 family influencers, der skulle spille med deres børn
🤸 unge, der skulle spille med deres venner
Alle influencers fik tilsendt et bundle af tre spil (nogle fik tre fra HINT, andre tre fra BEZZERWIZZER), og skulle i løbet af kampagnen udvælge deres personlige favorit.
I løbet af kampagnen, der løb fra slut november til start januar, skulle influencerne dele 3 storylines og en reel. På den måde fik de god mulighed for at vise spillet i brug, så følgerne kunne fornemme spillets dynamik og hvor sjovt det er 🎉
Influencerne kunne selv vælge, hvordan de ville vise spillet frem, og hvilke af de tre spil de ville fremhæve mest, men det var inkluderet i briefet, at de skulle lave både meningsmåling og quizz med deres følgere i løbet af kampagnen. På den måde sikrede vi også en god engagement 🎯